fredag 18 juni 2010

Kill the raindancer

Ah men så jävla tråkigt!!
Jag tror jag avlider!! Ibland är den svenska sommar verkligen bara skit! Regn regn och åter regn. Livsfarligt för vår ekonomi. Jag blir så vansinnigt shoppingsugen! Har scannat blocket och har hittat både en ny säng åt Nova och en till hund åt oss. Hejda mig någon!!

Funderar på att ringa pappsen och locka med lite fika...har ju både rabarberpaj och sockerkaka över från middagen med svärisarna igår.
Men han lär väl inte vara ledig idag...Fikasugen någon?
Själv skulle jag kunna äta både det ena och det andra idag...tröstätning är nåt som går i familjen. Neo måste ha nåt i munnen direkt han blir sysslolös.

Idé nummer 2 är att dra in till Birsta...farligt farligt, men härligt härligt. Skulle vilja köpa en ros att sätta i rabatten vid garaget...min clematis dog ju av någon outgrundlig anledning (läs Markus dödade den).

Action please...so so long!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar