onsdag 16 november 2011

Men varför?!

Idag fick mamma rycka in som barnvakt så jag kunde besöka frissan för att få lite fina slingor i håret.
Allt löpte på fint, nästan hela vägen ut...
Sen kom platt-tången fram...ingen fara med det...TILLS hon börjar snurra den!! Jodå, det bidde lockar även denna gång!! Men varför?!?! Varför envisas de med att locka mitt hår varje gång?!









Så dagens lösning blev en gummisnodd! Tack och lov att jag hade en sån i fickan!!






- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

  1. För att du passar jätte bra i lockar :D
    Men om du inte gillar det är det ju bara att säga till :) Själv brukar jag säga att jag bara kan låta håret lufttorka. Vill inte värmebehandla det alls, det blir så konstigt då :P Och mitt hår tycker inte om det efter att det har fått ljusa slingor, då blir håret som sahara :P

    //Ann-Sofie

    SvaraRadera