onsdag 28 december 2011

Motvind

Mmmm...inte mycket som går min väg just nu.

Idag är jag hemma och vabbar, igen. Just nu känns det som att sjukan bara går runt runt i min familj.
Den här gången är det Neo som drar lasset.

Och själv så vill jag bara ut och springa, men moder natur vill annat, så hon ordnade en värld av is, så ett par skridskor är bättre lämpade än ett par löparskor. :( Är inte livet orättvist så säg.

Men vad som inte är orättvist är att det snart är dags att bege sig mot Bydalen! En vecka med slalom och mys...fasen vad jag längtar!!

Nu ska jag ordna mig en kopp kaffe, sen blir det sängmys med Neo och en bok, vi är på sluttampen av den spännande boken I huggormens spår...tror jag den heter. Men vi har ju läst den en gång tidigare oxå, så lite av spänningen är ju borta. :)

Have a great one!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar