lördag 7 juli 2012

Stör ej, vi njuter

Barnen sover hos farmor i helgen och vi passar på att vara bara vuxna.

Igår passade vi på att fira vår bröllopsdag eftersom den i år infaller på en tisdag.





Så jag gjorde mig klar och gick ut...





...och inväntade att Markus skulle ta med mig ut på middag.
För en gångs skull blev det inte Ming Palace, utan vi strosade upp till Stekhuset. Och vi blev inte missnöjda!





Imorse sov vi till efter kl 10...sååå skönt!





Sen drog vi till Birsta...fikade såklart...





Och jag shoppade...älskar rea!! Istället för 1400 kr så blev det 548....sånt älskar jag!!





Vi hann med en sväng till staden oxå...mat från thaivagnen...
Och nu är vi hemma igen och laddar för lite umgänge med grannarna.



- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar