fredag 3 maj 2013

Usch

Igår kändes allt så himla bra, vi köpte biljett till Volbeats konsert och jag kände mig så glad och förväntansfull.
Sen som ett brev på posten så dyker det upp skit...och jag kan ju inte släppa sånt. Grubblar och funderar fram och tillbaka, hit och dit...
Önskar att jag bara kunde släppa saker och ta det för vad det är.
Men att bli orättvist behandlad är fan i mig det värsta jag vet. Och att då inte få tillfälle att klargöra saker och ting gör mig vansinnig!!

Och sen blir jag så himla frustrerad över mitt onda knä...jag vill verkligen komma igång med träningen nu!!
Sommaren är snart här och jag kräks om jag ska behöva finna mig nuvarande form.
Ni får kalla mig fåfäng och ytlig om ni vill, men jag vill inte vara tjock!

Ja, jag känner mig väldigt frustrerad och irriterad...på mycket just nu...
Men imorgon är ju en ny dag, så vem vet, det kanske har vänt tills dess. Att det svänger snabbt är ju bara att konstatera.

Fuck off!

2 kommentarer:

  1. Det gjorde ju inte ont igår när du sprang. Kanske du skulle vara djärv och springa i helgen bara för att visa var skåpet ska stå?!
    Sedan kanske du kan säga Fuck off till knäet \,,/

    Det andra är du så bra på att ta mod till dig för att reda ut.

    Nu hälsar vi snart helgen välkommen!! Dra ngt gammalt ordspråk för Dennis så ska du se att hon underhåller dig de 90 minuterna som är kvar av dagen :D

    SvaraRadera
  2. Dennis håller mig flytande just nu...suck...
    Men faktiskt, jag SKA springa i helgen!!! Banne mig!! Fuck off jävla knä!!

    SvaraRadera