söndag 1 september 2013

Otålig

Jag har aldrig varit känd för att vara tålmodig när det gäller saker som komma skall.
Är det nåt som ska ske så ska det ju helst ha skett förra veckan liksom. :)
Så den här hösten kommer att bli småjobbig...men samtidigt så innebär det ju att jag faktiskt har mycket att se fram emot.
Vi har precis avverkat en vecka i Turkiet och vi hade det jättebra! Inte den bästa av utlandsresor vi gjort, men ändå väldigt bra.
Men nu är jag glad och nöjd över att vara hemma igen och att vardagen pinnar vidare mot nästa mål.
Redan till helgen är det ju dags för nästa etapp; Storhogna! En något kortare visit än vad vi brukar göra eftersom det är så mycket i höst som kräver sina semesterdagar. Vi åker fredag-söndag, men det blir säkert jättebra det med! :)
Barnen längtar nästan lika mycket som vi vuxna.

Efter det så är det inte så länge kvar innan jag och Markus sätter oss i bilen och får en härlig biltur till storstaden för att se Jeff Dunham. Bilresan blir halva nöjet, vi är så bra på att åka bil...:)

Sen är det lite annat smått och gott på gång under hösten, men det tar vi eftersom det kommer...:)

Bring it on!! Jag är redo!!

1 kommentar: