onsdag 28 oktober 2009

Det går sådär...

Inte det lättaste med en ny blogg... men skönt att få tankarna på annat.
Jobbet vill jag absolut inte tänka på, blir bara så förbannad. Otack är världens lön, eller hur säger man!? Känns ganska surt att man rissat land och rike runt, på bekostnad av barnen, och i slutändan så har man ingenting för det...
Allt går ju att lösa om viljan finns, eller hur?!

Men men, nu är det dags för lite träning med valpen...om jag klarar mig genom den...huvudet värker och jag fryser ända inifrån benmärgen...

Hoppas att er kväll blir trevlig iallafall!!

2 kommentarer:

  1. Lät inte kul...

    Jag gillar blogspot, kör oxå med det :)
    Blir finfint dethär ;)

    Ha'de!
    Kram Hanna

    SvaraRadera
  2. Jag har inte kommit in i blogspot-köret än, jag tycker att det är lite svårt att hitta allt...
    Men det kan nog bli bra! :)

    Såg att du missar festen på fredag...tråkigt...det verkar som att jag ska dit iallafall...:)

    SvaraRadera