torsdag 29 oktober 2009

Jag har en svag misstanke...

...om att jag idag kanske lägger fokus på lite fel saker, MEN... Idag höll jag på att bryta ihop på matchen! Och visst, det skulle kunna vara över att Timrå återigen misslyckas med att vinna, MEN...det var det inte.
Jag hatar att platsen bredvid mig är till försäljning varje match...kleti som pleti kan ju hamna där! Förra matchen fick jag ju trevligt sällskap, men idag...mindre trevligt!
Ett luleå-fan hamnade där. Och han retade gallfeber på mig...lack-mackor strl 46, rutiga fina byxor, skjorta uppknäppt i halsen, snoffsig jacka, en iphone i jackfickan som åkte upp och ner som nån jävla jojjo...vilt gestikulerande (utan ett ord!?), var han nån j*vla mimare eller?!?! Och sen, kommer han med en popcorn-bunke, som han börjar äta frenetiskt ur, samtidigt som han försöker klappa händerna åt nåt som bara han fann vara bra...samtidigt som han försöker sms:a... Nä, idag var ingen bra match, inte på något vis...

På lördag...kanske...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar