söndag 29 maj 2011

Premiär

Nova har sagt några gånger att hon vill följa med mig ut och springa, och jag är verkligen för att uppmuntra motion, så idag när jag skulle ut och springa så lät jag henne följa med.
Visst, det blev väl inte det bästa passet för mig, men hon blev jätteglad!

Jag tänkte att det blev väl en sväng längs gatan bara, men hur fel hade inte jag då?! Jäntungen sprang 2 km, med en liten paus direkt i början pga mjälthugg. Jag är sjukt imponerad av henne!! Jag kan lova att jag klarade inte av 2 km första gången jag sprang. Och det grymmaste är att hon hade förmodligen kunnat springa längre oxå, hon var knappt andfådd när vi kom hem.
Hon sken som en sol och ville springa mer.
Men jag tänkte att det är bäst att skynda långsamt...dumt att avskräcka henne. Men det lär ju inte vara sista gången som vi springer tillsammans...mitt lilla hjärta. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar