onsdag 20 juli 2011

Lediga dagar...

...för vissa iallafall.
Jag jobbar och sliter ju som bekant, men Markus och barnen är ju lediga.
Igår var de på norra berget, en sväng på stan och avslutningsvis hamnparken.
Därifrån skickade de en uppmuntrande (?) bild.





Hade ju gärna velat vara med.

Efter jobbet idag tog jag med mig Atlas på en sväng. Hade tänkt gå med tanke på att det var lite för varmt för honom att springa...men jag blev för rastlös, så jag gåggade med honom. Gåggade är ju ett för härligt ord...:)

Som belöning för ansträngningen fick han bada i Lögdösjön.





Grillat och en öl blev belöningen för mig. :)

Efter maten tog vi med oss Atlas och gick på en härlig kvällsprommis...skönt i luften, inte ens jag frös.





Fler härliga sommarkvällar till folket!!

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar