lördag 15 oktober 2011

111015

Lördag...och inget är inplanerat...kommer inte ihåg när det hände senast.
Fantastiskt skönt!
Började dagen med att sova till 9.30...kändes lyxigt, trots att mardrömmar väckt mig flera gånger under natten.
Kommer inte ihåg drömmen, men jag vaknade med ett ryck och var alldeles sjöblöt i svett...inge trevligt alls.

Efter frukosten tog jag tag i att beställa canvastavlor med några av korten som Fredrik knäppte på oss. Hoppas att det blir så bra som jag tror.
Bilderna har ni säkert redan sett på facebook, men jag visar er ändå mina favoriter.







Fredrik är ju fantastiskt duktig, och blir ni sugna så är det bara att säga till, han är bokningsbar! ;)

Medans barnen lekte med kompisar och Markus bytte till vinterdäck på bilarna, så passade jag på att springa en sväng. Tungt tungt, men så välbehövligt...vågen börjar peka uppåt igen...:(

Nu vankas lunch och sen ska väl det donas lite här hemma innan det är dags för lite hockey hos farbror Mats.

Ha en härlig lördag, på återseende!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar