söndag 9 oktober 2011

Jag önskar...

...mig några dagar extra ledighet.
Helgerna rusar iväg helt otroligt fort. I hate it!

Helgen har varit späckad av aktiviteter...inget jag ogillar visserligen, men det innebär ju även att tiden till vila, rekreation och eftertanke uteblir.

Veckan som gått har varit turbulent, och jag har hamnat i en situation som är minst sagt främmande för mig.
Frustrationen över att ha tappat tron på hela min självbild har varit knäckande...men jag tror jag börjar sansa mig igen.
Många fina vänner har gjort ett bra jobb med att bygga upp den bilden som jag har av mig själv igen.
Nu gäller det bara att få övriga att oxå se den sidan. Vill de så blir det så!

Veckan som kommer har som vanligt ett späckat schema; innebandy, hockey och hushåll...och jobb såklart...

Det som inte dödar, det härdar...

2 kommentarer:

  1. Skickar en bunt med styrkekramar från en annan sida av Begga :) Vet inte vad som har hänt, men hoppas att dessa hjälper på vägen och att du går stärkt ur det. För du är bra, precis som du är :)KRAAAMMMM!!!

    SvaraRadera