söndag 11 september 2011

Korpen

Igår gjorde jag min korpendebut.
Och idag känns det.

Det var jätteroligt att spela, trots att det blev förlust i båda matcherna jag var med i. En av förlusterna kom efter ett riktigt crappy pass från mig... 1-0 i båda matcherna.
Markus och barnen var och tittade på en av matcherna, självklart den med "självmålet".
Så efter matchen sa Nova; "Mamma, du är bättre som tränare!"
Skitunge! :)

Efter sista matchen var det bara att brassa hem för en dusch och lite frukost, för sen var det dags för Nova´s lag att spela. Nova fick spela båda matcherna igår eftersom hon ändå var på plats och det var ojämnt antal i första laget.
Det tyckte hon var jätteroligt såklart. Första laget spelade 0-0 mot Stöde, och det andra laget vann med 2-0 mot Heffners.

När vi kom hem gick jag i mål...oh my god vad slut jag var i både kropp och knopp. Så resten av dagen blev lugna gatan, middag och så lite film...
Och idag önskar jag mig sängläge hela dagen...kroppen värker, mitt knä är alldeles blått och svullet, jag har till och med träningsvärk i triceps?!
Ingen löpning idag...

Men annars så viskas det om drakstaden för pappan och sonen...vad mamman och dottern ska ta sig för får vi se.
Just nu har dottern en kompis här, så vi får väl se hur dagen dagar sig...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar