söndag 18 september 2011

Upp som en sol och ner som en pannkaka

Dagen började så himla bra...hade jättemycket ork och lust att ta tag i saker och ting. Tvättade, vek tvätt och plockade undan.
Rensade och storstädade hallen...och sen tog orken slut.
Jag kände mig nere och less...och önskade bara att jag kunde få ligga i en famn resten av dagen. Som ett litet barn...
I brist på det så tog jag med mig Nova och for till Birsta...shopping funkar ju jämt! MEN, det förutsätter att man hittar nåt att shoppa.
Vilket vi inte gjorde...varken jag eller Nova.
Helt otroligt...inte ens det jag är bäst på, klarade jag av idag...

Så här sitter jag, fortfarande med känslan av att inte orka med nåt...och imorgon är det jobb...med diverse lekar...
Men innan det så ska jag få hälsa på hos tandläkaren igen...jippi...mission rotfyllning ska fortsätta...
Dö tandjävel...dö!!
Let´s get it over with!

Jag vet inte hur jag ska avsluta det här inlägget...det spontana är att avslöja att jag har tourettes...och dra en harrang...tror att det skulle kunna hjälpa....
Men för en gångs skull så biter jag mig i läppen, säger snällt hej då, och på återseende imorgon när jag förhoppningsvis är på lite bättre humör.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar