tisdag 6 september 2011

VAB

Ja nu märks det att skolan har börjat...en krasslig Nova håller mig hemma för lite vab.
Förkyld och feber.
Jag borde passa på att få lite gjort här hemma...känns som att förfallet är totalt. På alla områden.

Min träning ligger i rejäl dvala känns det som.
Var ut en sväng igår och sprang...men benen var inte med mig. Inte Runkeepern heller...när jag mest rimligt hade sprungit ca 3 km så visade den 6 km...fatta vilken bra hastighet jag måste ha hållit för att komma så långt på den korta tiden...
Så efter en misslyckad löprunda så gav jag mig ut på en prommis med Markus. Den blev lika misslyckad den...
Ont i magen efter bara en kvart...så en halvtimmes prom blev det bara. Denna mage sätter griller i huvudet på mig... Inte en gång att jag hade ont i magen i Turkiet, men så fort jag kommer hem så börjar det om igen.

Så för att trösta mig så gjorde jag vaddå...? Jo, precis; mulade huvudet fullt med kalorier!!
Fan vad less jag blir...
Snart har jag väl krypit in i min tjockisdräkt igen...:(

Nä, nu ska jag deppa vidare med en kopp kaffe...på återseende.

1 kommentar:

  1. Att du inte hade ont i magen i Turkiet, kan inte det bero på att du inte åt något där som du alltid äter när du är hemma? Mjölkprodukter tex? :)

    Och din "tjockisdräkt" lär det ta evigheter innan du passar i igen, så smal som du har blivit! :)

    SvaraRadera