lördag 9 januari 2010

Jag har väl aldrig varit med om att dagarna rusar med samma fart som de gör nu!?
Jag vet inte vad jag gör av dagarna...
Just nu kretsar det mesta kring barn och hundar. Det blir kanske annat nu när skolan och dagiset börjar igen, man får lite mer rutiner och så.
Imorse vaknade jag av mig själv 09.45!! När hände det senast?? Neo var vaken, men satt i sitt rum och lekte, och Nova vaknade strax efter mig.
Underbart!

Under förmiddagens gång så blev jag barnvakt åt brorsonen, så nu sitter jag väl mest på spänn för att inte missa när han vaknar. Han ligger i vagnen utanför köksfönstret och snarkar som bäst. :)

Sen framåt kl 14 ska jag träffa Elin för ett pass med hundarna, det ska bli riktigt roligt eftersom det var ett tag sen nu. Graderna har ju inte varit på vår sida riktigt på sistone.
Jag har anmält Atlas till tävlingen i februari nu iallafall, så nu är målet spikat!

Ikväll får vi middagsgäster, Putte och Susen kommer hit på lite grillning och Buzz-spelande. Det ska bli riktigt trevligt!

Och sen så var det söndag igen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar