lördag 23 januari 2010

Min lilla bubbla


Mitt liv är som en liten bubbla just nu...i min lilla bubbla finns det inte utrymme för så mycket... Min familj såklart, hund, hockey och ett par underbara vänner...sen finns det inte tid över till så mycket annat.
Utanför bubblan har jag lämnat allt som stjäl energi av mig. Och vet ni, jag mår toppen!! Allt i min bubbla är så bra och tar all min tid, så det finns inte utrymme för något negativt!
Borde jag ha dåligt samvete över allt och alla jag inte hinner med?! Ska jag ha dåligt samvete över att jag lägger mycket tid på Atlas?! Ska jag ha dåligt samvete över att jag trivs i min bubbla?!
Pratade med en väldigt klok vän, och hon tyckte inte det...

Kort och gott...jag är nöjd med livet...och jag är så otroligt glad över mina vänner, gammal som ny...
Kram på er, och tack för att ni finns!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar