fredag 12 mars 2010

Friday I´m in love

Gud vad härligt med helg igen...och sen fortsätter helgen i fjällsemester...gud vad vi har längtat!
På söndag bär det av till Björnrike! :))

Men en dag i taget! Idag är det min brorsons födelsedag...hipp hipp hurra för Isaac som fyller 2 år idag! Kramar från Faaaasteeee....:)

Ikväll får vi middagssällskap...Johan och Ida ska kleta med tacos tillsammans med oss. Har även gjort mig till och gjort rulltårtsbakelser till efterrätt...återstår bara att se hur de blev...:S

Imorgon blir det kalasande hela dagen...först ska vi uppvakta Isaac, och sen hem och rusta för firande av Neo...Farmor, Bobban, Fredde, mormor och morfar kommer och firar. Resten av firandet tar vi tag i nästa helg.

Det ska bli så roligt att se Neo´s min på måndag när han öppnar sina presenter...jag tror att det kommer att bli en riktig hit! :) Risken är väl att vi inte får med oss honom ut i backarna efter det...:)

Ååååååh...inte att förglömma...imorgon är det ju hockeydags igen!! Sista avgörande matchen...ska det bli slutspel eller inte?!!?
Herregud vad nervöst...

Nä, nu måste jag sätta fart... nu kommer de ju snart...

Ha en trevlig helg allihopa, det kommer jag att ha! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar