måndag 29 mars 2010

Vatten på kvarn...

Att jag är tjurig lär ju inte ha passerat nån...men idag fick jag vatten på kvarn iallafall.

Jag drar mig in i det längsta för att kontakta vårdcentraler och dylikt...jag tycker inte att jag någonsin får nån hjälp där...och så även idag.

Jag har en längre tid dragits med problem med magen och jag har avverkat den ena dunderkuren efter den andra utan resultat. Nu börjar ju funderingarna dyka upp i huvudet på mig; det måste vara nåt allvarligt fel!?
Så idag ringde jag vårdcentralen, och fick prata med den mest sävliga människa jag har stött på...(hon har även mina barn på bvc)...och när jag lade på luren så kände jag mig inte ett dugg hjälpt. Hon lämnade mig med en gammal huskur som nån gammal bondmora knåpade ihop för ca. 100 år sen...men trösten var ju att jag fick höra av mig igen om en vecka om det inte hade blivit bättre.
Tack vårdcentralen!!

2 kommentarer:

  1. Men hallååååå Atlas matte, hur är det med dig?? Har varit inne på Atlas blogg och nu fick jag gå in på din för att se vart du blivit av! Ring om du vill snacka om magproblem eller hundliv eller annat!! Lovar bättre huskurer än Vårdcentralen!
    /Sallys matte

    SvaraRadera
  2. Berätta hur det gick att få ner den där äckliga sörjan som stod på spisen imorse :-D

    SvaraRadera