tisdag 9 mars 2010

Funny tuesday

Ja, den här dagen kan nog bli riktigt bra, bortsett från uppvaknandet imorse. Jag menar, hur kul är det att vakna av att man är tok-pissnödig?!

Efter en gemensam (?!) ansträngning, så hittade jag och maken min motivation, så nu på morgonen har jag trampat på crosstrainern i 26 minuter...udda tid, jag vet. Jag hade tänkt trampa i 25 minuter, men eftersom musiken inte tystnade då, så trampade jag på tills den var slut...:)

Nu har jag precis avslutat frukosten, betalat Neo´s födelsedagspresent, (som kommer att bli världens hit) och nu njuter jag av lugnet.
Snart ska vi göra oss klara för en date med Rally-Sally, matte Susanne och lillhusse Gustav. Här ska tränas och fikas! Atlas är toksugen på att träna!!

Sen i eftermiddag så blir det kaaaanske en date med Cocarola m. kids...det hoppas vi på!!

Ungarna har hockeyträning ikväll, och sen är det ju H O C K E Y!!!

Kan bli en bra dag det här! :))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar