söndag 7 mars 2010

Trista söndag

Usch och fy vad jag inte gillar söndagar...bara en transportsträcka tills det är måndag igen och vardagssysslorna står och väntar på att kväva mig...
Och inte blir det bättre av att magen jävlas....har haft magknip hela hela dagen...
Så när lillebror knackade på dörren för en kopp kaffe och lite surr så låg jag i sängen...vilket jag har gjort i stort sett hela dagen.
Hann iallafall med en ordentlig morgonpromenad med Atlas innan värken kom...

Hur som helst, det var trevligt med besök, det är ju inte så ofta det kommer spontanbesök här i Begga Zoo. Vi är väl kanske inte så duktiga på spontanbesök själva heller...

Imorgon hoppas jag iallafall på en date med min bästa Elin, och nån gång här under veckan så ska jag få träffa kusin vitamin oxå...så några ljusglimtar har jag ju trots allt att se fram emot...:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar