torsdag 22 april 2010

Imorgon smäller det

Äntligen!!!
Imorgon är det dags...08,00 är det avfärd från Sundsvall mot hufvudstaden!! En hel helg utan barn och husdjur!
Börjar med att se The Last Bounce i globen, och sen väntar en hel helg av mys och shopping!!
Hur underbart låter inte det?!?!

Men innan det, så väntar en massa planering och packande...barnen ska ju ha med sig halva bohaget oxå...
De hämtas av foffa för att senare bli hämtade av hon som har Fredrik! :)
Neo säger så; vi ska vara hos de som har Fredrik...gissa vem som är hans idol?! :)

Fiikii hela dan! :)

2 kommentarer:

  1. Man kan köra som du och vara snygg också ;)
    Nä, jag tyckte bara det var så stört sagt så det fick bli titeln på inlägget. Jag kläcker juu gärna ur mig konstigheter. Som när jag har jämna pengar när jag ska betala mitt kaffe: Nämen, vilke grej! :P

    SvaraRadera