fredag 30 april 2010

Ingen titel

Alla, i stort sett, beklagar sig över att man måste jobba....men hur kommer det då sig att när man inte har nåt jobb att gå till, ja då känns livet som på paus?! Här sitter jag i min lilla låtsasvärld, som består av städning och skötsel av barn och hund, och gör inget annat än längtar efter ett jobb att gå till. Få ett liv med lite rutiner igen...få komma ur mysbyxorna och ta på mig ansiktet igen...
Jaja, den tiden kommer väl...snart...hoppas jag...

Så medans jag väntar på det, så ska jag idag fördriva tiden med att ta med mig barnen ner till BSK för att möta upp Elin. Vi ska prova att spåra lite med Atlas. Det ska bli spännande att se. Folk verkar ju vilja ha mig till att börja tävla bruks istället för lydnad. :)

I eftermiddag kommer pappsen hit för att göra oss sällskap ner till BSK för årets majbrasa med tillhörande frågeslinga. Sen blir det lite korvgrillning här hemma och lite efterrätt... Det blir trevligt. Synd att mamma jobbar bara...hade varit nice att ha de båda här.

Imorgon är det tävlingsdax igen för mig och Atlas, denna gången på hemmaplan. Jag hoppas hoppas på att vi kan klara ett till LP1, börjar bli tråkigt med LK1-momenten.
Så håll tummarna för oss imorgon!

Trevlig valborg på er alla!
Kram kram

1 kommentar:

  1. Jag gjorde det för två år sen, stod åtta timmar i kö, dödsförkyld. Det gick rätt bra, fick sjunga en sång till, men den gick inte bra :P
    Känns inte riktigt som min grej efter allt man hör, själva framträdandena ser roliga ut, men i övrigt är det bara mediaträning...

    SvaraRadera