fredag 2 april 2010

Lite småtrevligt sådär...

Inatt hade vi nattgäster, så barnen var ivriga att vakna imorse. Vaknade av fyra par fötter som dundrade fram och tillbaka på övervåningen...jagis kallas det visst. Inte så poppis före kl 10, så leken avslutades ganska omgående efter en volymhöjning på mammans röst. Lydiga barn är glada barn! :)
Efter lunchen hämtades hälften av barnen, dvs alla barn som inte var mina, av sina föräldrar. Men först efter en trevlig stund över en kopp kaffe!
Sen blev det skiftbyte i fikabutiken; ut med kusin m familj och in med svärmor & co. Mer fika...sånt gillar vi!

Därefter gjorde vi nåt vi inte gjort på länge...jag och Markus tog med oss Atlas och gick ut på en promenad...barnen lämnade vi hemma. Det var en riktigt trevlig stund...så fler trevliga planer smiddes...vi skulle inta staden för en god middag...och som alltid hamnade vi på Ming Palace! Alltid lika gott!!


Nova miljötränades och klarade sig med betyg MVG!

Sen våldsgästade vi Johan och Ida en sväng...mitt i deras middagsplaner, men de höll god min och lät oss hållas! :)

Nu väntar soffan med barnen och Talang...sen blir det film för mig och Markus...och förhoppningsvis lite sovmorgon imorgon! :)

För att sammanfatta; årets långfredag har varit en riktigt bra dag!!
Imorgon väntar släktbowling...vi har en titel att försvara!!

Trevlig kväll på er mina vänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar