lördag 10 april 2010

Sköna lördag!!

Igår sov barnen över hos mamma och pappa, för att idag åka in till stan för lite fika med efterföljande biobesök!
Så jag och Markus passade på att först sova ut imorse...sååå skönt! Blev dock väckta av telefonen kl 10, men det var skönt att få sova så pass länge iallafall!
Då klev vi upp och klädde på oss för en långprommis med Atlas. Det är inte ofta vi går tillsammans...vilket är synd, det är ju riktigt mysigt! Vi får försöka skärpa oss med det!

När vi kom hem så gjorde vi oss klara för en tripp till birsta. Fika stod högt på önskelistan! Sagt och gjort...vi fikade i lugn och ro, länge och väl, innan shoppingnerven slog till.
Så innan det var klart så hade vi flera kassar med oss ut därifrån! Lycka!! Bland annat en ny handväska, nya solglasögon, stövlar till Neo och mössor m.m....

Sen stämde vi träff med mamma, pappa och barnen på pizzerian i Sörberge, där vi intog middag tillsammans! Sen följde de med hem för lite kaffe och blåbärspaj.

För att avsluta en perfekt dag, så invigde jag Atlas i rastning med cykel. Det gick jättebra!!
Nu ska jag sjunka ner i soffan, och det dröjer nog inte många minuter innan jag sover...

Jag har haft den bästa dagen på länge...jag är så lycklig...

Tack mamma och pappa!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar