lördag 9 april 2011

Saturday, saturday

Vilken härlig dag, trots blåsten.
Vaknade klockan 9...aaaaah vad skönt. Upp och fixa lite frukost till barnen, ja och åt oss själva oxå såklart. :)
Hinner knappt sluka den förrän båda barnen försvinner ut genom dörren till kompisar.
What to do then!? Johoooorå, på med kaffet och ut på baksidan. Varmt och skönt är det där sånna här dagar...blåsten drar förbi utanför, men inte i mitt lilla hörn.
Där satt jag i nästan två timmar, varav en med kära kusin i örat. Tiden är rolig när den går fort. :)

Vips var det dags att hämta barn, för att släppa av de på nästa ställe; The Winsas. Övernattning hade erbjudits. Barnen är inte sena att tacka nej kan jag lova!
Själv tog jag mig en långprommis med Atlas, så nu har jag precis kommit ur duschen, och ska strax ta tag i mitt yttre. Det blir nämligen ett besök hos Putte och Susen ikväll. Det ska bli så trevligt att äntligen få träffa lilla Hanna.
Har köpt nåt ursnyggt till henne...ni ska få se sen. Nästan så att man skulle vilja skaffa en till själv bara för att kunna använda det. :)

Ja men dåså, då var det väl dags att avsluta då...vi hörs senare!
Puss på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar