tisdag 5 april 2011

Skingra tankarna

Jag hade väldigt mycket tankar i huvudet, både bra, dåliga och irriterade tankar.
Vad gör man åt det?! Jodå, en promenad i rask takt löser det mesta. :) Fast dumt folk förblir ju dumma, men jag kan släppa det för en stund iallafall.
Jag vet att jag inte kan påverka det, men varför ska allt dumt folk drabba mig?!

Bortsett från det så har dagen varit bra tycker jag.
Markus har varit hemma med barnen idag, ja han är inte i toppform själv heller, men oroa mig för honom behöver jag inte göra, det sköter resten av världen så bra ändå.
Oroa mig hinner jag göra när det finns nåt att oroa mig för.

Imorgon vankas jobb, sen på torsdag är det äntligen dags för lite hundträning igen. Atlas är lätt sugen. :)

Åter till hockeyn, auf wiedersehen.


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar