tisdag 25 maj 2010

Boring

Vaknade med ett ryck kl 10,10 imorse! Kom inte ihåg när jag sov så länge senast. Jag måste verkligen ha varit sliten sen i lördags...först en tolvtimmars och sen sovmorgon till kl 10...ja herregud, man börjar bli gammal! :)

Efter att jag hämtat barnen så gick jag i ide...och har inte kommit fram än...vill inte...orkar inte...har ingen lust!
Borde tvätta, men brrr vad kallt att gå ut och hänga den...
Borde putsa fönstren, men brrr vad kallt att ta utsidan...
Borde gå ut med Atlas, men brrr vad kallt...

Vart tog värmen vägen?!?!

Fikatarmen gjorde sig påmind...ingen att fika med...men vem behöver vuxet sällskap?! Jag har ju barnen...så nu har vi nyss fikat lite...kaffet värmer härligt i kroppen.

Och jo, du har rätt...jag verkar lite deppig idag...jag är nog lite deppig idag...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar