tisdag 25 maj 2010

Räddningen...

...på en tråkig dag heter SHOPPING!!!

Till slut gav jag upp klättringen på väggarna och slängde in ungarna i bilen och begav mig till Birsta, närmare bestämt Clas Ohlson. Hade tänkt köpa lite blomkrukor, men de var visst slut. Hittade ett caféset istället!! Jag har tjatat om det så länge att jag tyckte att det var dags...

Vidare till Plantagen, kanske hade de några bra krukor där...men ICKE.
Så det fick bli en fin träkruka/korg istället. Jag är mycket nöjd med resultatet. Nu återstår att se vad Markus tycker bara...får jag bannor tro?! Näääää, det tror inte jag heller! :)


Så efter att ha plockat upp möblerna och planterat lite blommor så mår jag mycket bättre! :)
Nu skulle man kanske ha varit iväg och tränat lite med Atlas?!

Ha en trevlig kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar