söndag 9 maj 2010

Hipp hipp hurra...

...det är min födelsedag!! :)

Vaknade imorse av skönsjungande barn...och man! :) Fast för att vara ärlig så hade jag varit vaken en stund redan, men men, man håller god min! :)

Fick en jättefin ljusrosa klocka...I love it!!!





Plus mina fina träningsbyxor som inte har kommit än, hoppas att de kommer imorgon!!


Så jag är jättenöjd med mina fina födelsedagspresenter!

Efter morgonmyset så var det dags för tävling igen! Elin kom och hämtade oss, och redan där började jag ana oråd...Atlas som i normala fall överfaller Elin så fort hon kommer ur bilen vägrade gå dit. Han lade sig ner i carporten och när jag kallade på honom så kom han motvilligt motvilligt...
Så för att göra en lång historia kort, så gjorde han en godkänd tävling, trots att vi inte fick nåt förstapris, idag heller...hade han inte fått loppor under platsliggningen så hade vi klarat det...men men, bättre lycka nästa helg!
Elin och Swix däremot fick sitt förstapris, i dubbel bemärkelse, de vann tävlingen oxå!! Ett stort grattis till er!!

Efter tävlingen så följde Elin med hem och fikade lite tårta tillsammans med oss och mamma och pappa.
Efter det så var det skiftbyte i fikafabriken, och Metha & Co intog köket istället.
När dessa två besök var avklarade så kunde jag konstatera att jag nu kan uppdatera mina underkläder lite, fick nämligen en sudd i presentkort på Change! Det tackar vi så mycket för! :)

Inte nog med firande med det...vi hastade även iväg för att hinna med att gratulera en nybliven 7-åring, Demi.
Nu ligger barnen och jag känner mig otroligt nöjd med dagen...
Ska nog avsluta den med lite godis och Vänner!

3 kommentarer:

  1. Vad roligt att det går bra för dig o hunden..man behöver ju inte vinna jämnt ;)Ni verkar ju ha kul iallafall.Och jag tror nog att ni kommer få första pris snart....

    SvaraRadera
  2. Jennie Svanebo9 maj 2010 kl. 22:28

    Grattis! Vilken fina klocka!
    Vad är det för märke "sugen på en"

    SvaraRadera
  3. Ja Cissi, vi har ju kul iallafall! :))

    Jennie: Klockan heter Jet Set Addiction...jag är huuuuur nöjd som helst med den!! :))

    SvaraRadera