fredag 27 augusti 2010

Härligt

Nog för att jag ibland kan känna en längtan efter ett till barn, få vara gravid igen och hela den biten. Men oftare slås jag av hur nöjd jag är med tillvaron med de två barn jag redan har. De växer så det knakar och för varje dag som går så utvecklas de till härliga människor med sina egna härliga egenskaper.
Jag känner mig nöjd över att se fram emot ett liv tillsammans med dem.
De är så nära varandra i ålder att allt vi gör kan båda vara med på och ha glädje av. Jag menar absolut inte att man inte kan ha fler än två barn, men för mig är det helt perfekt, det passar mig som person.

De är inte felfria, men de är helt perfekta!

2 kommentarer:

  1. själv så säger jag tre,fyra kanske fem hihihi

    SvaraRadera
  2. Hahaha, ja åtminstone tre måste du skriva under på iallafall! ;)

    SvaraRadera