måndag 16 augusti 2010

Motto, som inte rimmar på lotto.

Upp som en sol, ner som en pannkaka verkar vara mitt nya motto.

Idag har jag och barnen varit och hälsat på den färskaste bland tremänningar; Malte. Ja övriga familjen oxå såklart, förutom Björn som var på jobb.
Barnen lekte jättebra medans jag och Carola snackade skit...det var så skönt att bara sitta och prata om allt möjligt.
Efter det så for jag och tränade med Atlas på klubben, det gick faktiskt ganska bra. Känslan inför kommande tävling börjar bli ganska bra.
Sen började humöret dala...och jag har ingen aning om varför. Trots en bra dag och vetskapen om att jag har min familj och bra vänner runt mig, så kände jag mig riktigt ensam...jag försvinner liksom in i min bubbla och allt runtomkring bara försvinner.

Storhandling på Ica med tom mage är ju heller ingen höjdare...

Men nu är dagen snart slut, och en ny dag är på ingång...hoppas att den blir bra...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar