fredag 27 augusti 2010

Slut på orken

Studsade upp imorse tillsammans med Nova och Neo.
Efter frukost och diverse göromål så skickade jag iväg Nova till skolan, alldeles själv. Hon var stolt som en tupp!
Sen packade jag in Neo i bilen för att fara hem till mamma och pappa, skulle agera taxitjänst. De åker till Åland idag.
När jag sen ändå var i farten så åkte vi till Birsta för lite matshopping. Vi hade faktiskt en riktigt gemytlig stund där på Ica, inget tjat och inget gnat.
Hem, packa upp varorna...och sen tog orken slut. Tittar mig runt och konstaterar att jag skulle behöva röja...ordentligt! Men, det är ju så trååååååkigt...

Snart är det iallafall dags att möta stortjejen...hon ville inte cykla hela vägen hem själv, så vi ska träffas vid Ica. Undrar om det är en strategiskt vald mötesplats av henne?!? Misstänker det...:)

Fredag...
Lockade Markus med hemgjord pizza, och han svalde betet med hull och hår!? Attans att jag inte förutspådde det då, så hade jag kunnat handla för det imorse...men men, han upphör aldrig att förvåna mig.
Så hemgjord pizza...kanske ett glas vin...och slockna i soffan kl 21. Det har varit en hård skolvecka, för oss alla.

Ha det så gott!

1 kommentar: