söndag 12 juni 2011

Blomster

För två år sedan satte vi ädelsyren utefter den stora vägen och nu står den i full blom, så himla fint! Jag längtar tills de är i full storlek. Synd bara att det är så kort blomningstid.
Funderar även på om man ska ta bort skotten som kommer på stammen...nån som vet?





Inför den här sommaren så har vi äntligen gjort slag i saken och ordnat en rabatt vid entrén. Känner mig ganska nöjd, men det kan alltid göras bättre.
Mina sommarblomster blev en besvikelse i år... Han vi köper plant av hade missat att färgmärka plantorna, därav cerisa blommor i amplarna. Hade såklart velat ha röda...men man kan inte få allt här i livet. :)




- Posted using BlogPress from my iPhone

3 kommentarer:

  1. Vad bra det blev med rabatten!! Tror att jag ska prova mig på en på samma ställe fast här på vår gård :) skugga på samma ställe och redan mossigt där så hoppas att det funkar! SÅg väldigt bra ut!

    SvaraRadera
  2. Det är jättefint! /jennie Svanebo

    SvaraRadera