lördag 4 juni 2011

Hej vad det går

Jag kämpar vidare med min löpning, och det går bättre och bättre för var gång...ja om man bortser från igår som innebar den varmaste temperaturen hittills under en runda, 21 grader.
Och det lovar inte gott inför dagens tur heller...yr.no hotar med 26 grader idag!

Hittills har mina ansträngningar resulterat i en viktminskning på 3 kilo. Det är bra, men mer ska det bli! :)

Idag har Nova match igen. Ska bli kul att se om de kan fortsätta med det fina spelet som de hade förra matchen. Det var så sjukt roligt att se.

Ikväll får vi grillsällskap, Johan, Ida och lilla Melker kommer och hälsar på. Det ska bli trevligt! Igår skulle Putte, Susen och Hanna ha varit här, men småbarnsomständigheter gjorde att de fick lämna återbud.
Så vi blixtinkallade mamma och pappa på middag, då vi redan hade förberett middag för 6 personer. Och det blev ju minst lika trevligt det!

Nä, vad säger ni...dags att bege sig ut i solen kanske...med en kopp kaffe i näven...

Auf wiedersehen!

1 kommentar:

  1. Men GUUuud så duktig du är med löpningen!! Jag borde komma igång men jag låter mig själv hållas med att jag kan vara lös om magen och skippa motionen då jag nyss fött barn.. (lär ju vakna upp om nån "månad" och inse att det var ett år sedan eller så sen jag kunde skylla på det ;)

    SvaraRadera