måndag 4 mars 2013

Löpning

Jo, jag kände mig smått motiverad efter morgonens vägning.
Så jag begav mig till gymmet och studsade upp på löpbandet. Ja studsade var väl kanske att ta i, men jag klev iallafall upp på det...:)
Och startade det! :O
Idag var fokus på distansen, inte på hastigheten.
Och jag klarade målet; 5 km. Som sagt; ingen toppnotering på hastigheten, men det är helt ok.





Kände mig grymt nöjd efteråt...och jag hade nog kunnat fortsätta oxå, men tänkte att jag ska inte överdriva, det är ju trots allt länge sen jag sprang regelbundet sist.





Så jag gick ner till gymmet och körde lite mage istället.
Älskar verkligen det här...när det går bra! :)

Markus körde samtidigt, men vi gick om varandra lite...så jag fick en stund att varva ner på innan han var klar.





Imorgon är planen som följer; morgonpromenad, och ett pass på löpbandet och baksida lår imorgonkväll.

Work hard or go home! Fuck lagom!

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar