söndag 10 mars 2013

Perfektion

Idag vaknade vi till ytterligare en dag med strålande solsken.
Värken i min nacke kändes bättre, och när vi fått på oss alla kläder och spänt på oss skidorna och började åka mot backen, så kände jag;

Det här blir en bra dag!!

Och det blev det! De lyckokänslor som fyller mig sånna här perfekta dagar går inte att beskriva.

Vi tog en liten paus innan lunch och fick i oss lite värme.





Vid lunchtid dippade humöret och orken lite...
Men efter att maten landat var det full fart igen!





Vi hade även packat med oss lite varm choklad och minttu, så strax innan backarna stängde så tog vi oss upp till toppen igen och bänkade oss för lite mys.





När vi var klara var vi helt ensamma i backen...härlig känsla!

Jag kan bara konstatera att jag mår som absolut bäst när jag får vara i fjällen...




- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar