onsdag 27 mars 2013

Men nu jävlar...:)

Äntligen är det lite flow i livet igen...jag älskar att ha saker att se fram emot. Ja, det får ju inte vara alltför långt fram i tiden, det är jag för otålig för.
Nu har vi ju visserligen avlägsna mål oxå, men det små delmålen gör det ju lite lättare.

Skönt nu med kortvecka och lite längre ledighet. Den ser jag fram emot jättemycket! Har minimalt med planer, så nog borde jag kunna känna lugnet och få ta dagen som den kommer.
Sen nästa vecka är det äntligen dags för TAKIDA!! Som jag har längtat!! På onsdag smäller det! Tänkte lyxa till det med en middag före oxå...mmm...myyys!!

Nästa lördag är vi bortbjudna på middag, hela familjen. Det ska bli riktigt trevligt!
Även om jag njuter av att få vara i hemmets lugna vrå, så kan det vara skönt att få komma bort ibland.

Ikväll ska jag träna igen, tänkte jag...lite löpning...långsamt och lite längre den här gången...är planen...sen får vi se vad jag ids...:) Hatar verkligen löpbandet, det är ju så fruktansvärt tråkigt...tristessen är största hotet mot ett bra pass.
Sen ska jag nog försöka komma igång lite försiktigt i gymmet igen...men är så satans rädd att göra illa mig igen...
Jaja, vi får se hur det artar sig.

Have a nice day!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar