fredag 22 mars 2013

Murphy

Varför kan det inte bara få rulla på nån gång?!
Nu när jag har gett mig den på att nu ska vikten minska, ja men då jävlas kroppen och går och blir sjuk?!
Vart ligger rättvisan i det?

Den här veckan har jag fått till tre löppass, alla med en sårig hals...och det vill inte ge med sig...blir varken bättre eller sämre. Så nu får jag nog se mig besegrad och vänta ut den.
Trist nu när jag känner att jag har motivationen och suget att uträtta stordåd...:)

Jaja, vi får se på måndag vad jag har lyckats med.

To be continued...

2 kommentarer:

  1. Ett glas vin ikväll ger dig, kanske inte rikligt med C-vitaminer, men en fylla som gör att du glömmer hostan ett tag.

    Är inte vin hostdämpande...?

    SvaraRadera
  2. Vin är ju en universal-lösning! :) Funkar till allt!
    Varde Morberg!!

    SvaraRadera