onsdag 3 augusti 2011

Delmål

Nu har jag nått ett av delmålen med min träning, eller ok, två delmål då.

1. Jag har gått ner 10 kg...eller nästan iallafall; 9,8 för att vara noga. Trodde aldrig att jag skulle se de siffrorna på vågen igen. Nu är det bara några kilo kvar tills jag är nöjd.

2. Jag har lyckats springa 4 varv i elljusspåret. I våras kunde jag inte ens springa ett varv utan att stanna flera gånger och nästan dö av andnöd.
Och jag säger det själv, så slipper ni; Jag är grymt imponerad av mig själv!! :)

Nu hoppas jag bara att jag kan hålla i det här och få det till en vana, en livsstil. Kanske inte springa precis så ofta som jag gör idag, men åtminstone ett par gånger i veckan.

Har precis varit ute och avklarat 4 km tillsammans med Neo. Ja han cyklade visserligen, men vi gjorde det tillsammans, så inte har jag försakat familjen idag heller. Inte för att jag tror att de lider av att vara ifrån mig en halvtimme, men ändå. :)

Nu väntar duschen...och seeeeeen; SOFFAN!! :)

2 kommentarer:

  1. Duktigt av dej ! jag är impad !!

    SvaraRadera
  2. Skit bra gjort!!! Underbar känsla!!! kram Therese

    SvaraRadera