torsdag 11 augusti 2011

Men hej på dig...

...träningslust! Länge sen sist! Välkommen tillbaka! :)

Som bekant så är barnen hos farmor tills imorgon eftermiddag, så vi passade på att vara lite flexibla för omväxlings skull. Sagt och gjort; hem, slängde i oss lite mat, ut med Atlas och sen iväg till Putte och Susen. Det var alldeles för länge sen sist.
Lilla Hanna var visserligen fortfarande liten, men mycket större än sist. :)

Jag avvek lite tidigare än Markus för att passa på att få lite nya vägar att springa på.
Och shit vad bra det gick! Lyckades hålla ett bra tempo hela vägen och vore det inte för att jag hade bestämt hämtning med Markus så hade jag kunnat springa ännu längre. Det blev iallafall 7 km. Nu är jag peppad till tusen på att ta distansrekord. Kan tänkas bli ett rekordförsök på söndag. Känns rimligt. :)
Känns så himla skönt att suget är tillbaka, har varit några tunga dagar nu...

Nu ska jag försöka varva ner så att jag orkar upp imorgon, sista arbetsdagen, sen är det helg! :)


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar