torsdag 18 augusti 2011

Ekorrhjulet

Jag vet inte hur många gånger jag har sagt det, och det blir inte mindre sant; herregud vad dagarna bara rullar iväg!! Torsdag kväll, imorgon fredag...IGEN!

Igår hade vi sammandrag med tjejerna...alltså vi anordnade denna omgång i seriespelet. Så vi hade match nere på BSK, där vi även ansvarade för fikaförsäljning osv. Tycker att det verkar fungera kanonbra med föräldrar som ställer upp med diverse saker.

Pga lite frånvaro på tränarsidan, så hade jag och Peter båda lagen. Första laget, där vi så att säga vikarierade, vann med 6-3. Fantastiskt roligt att se tjejerna göra lite mål oxå, till skillnad från Mid Nordic Cup. :)
Nova´s lag spelade 0-0, marginalerna var inte riktigt på vår sida...jag vet inte hur många bollar som strök utsidan av stolpen.
Men de kämpade bra och hade jätteroligt!
Och jag hade jätteroligt!
Jag börjar få en bättre kontakt med tjejerna nu, så nu har jag fullt upp med att få dem att sluta tjattra med mig under matchen och koncentrera sig på den....:)...men det tar jag gärna.

På lördag har vi match igen, denna gång ute på alnö. Som vi längtar. :)
Och Nova sa efter matchen att hon tycker att det är jätteroligt att spela...och om det är nån som ropar och hejar på henne, så blir hon bara ännu mer peppad... Ja precis så sa hon. :)
Så då är det ju extra roligt att Foffan alltid är där och peppar henne oxå!

Annars så...bortsett från jobb, fotboll och min egen träning så hinns det inte med så mycket...
Det blev märkbart idag när jag fick ett ping på telefonen, där det stod att jag var saknad...det var som att hon hade läst mina tankar, eftersom jag så sent som imorse tänkte att det var längesen nu...
Men en date ska det bli innan vi drar iväg till Turkland på onsdag....
Som vi längtar till Turkland!! Och inte blev det sämre av att idag få veta att frukostbuffén är som att komma till himmelriket!! Ingen torr brödskiva och kopp kaffe här inte!
Wohoooo!! Snart åker vi!!! :)

Men nu ska jag sansa mig och hoppa i duschen...har varit ute på en timmes kvällsprommis med Markus och Atlas.

Have a nice one! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar