torsdag 11 april 2013

15 år senare

Idag, för 15 år sedan...i ett kök på Affärsgatan i Kvissleby enades vi om att vi from där och då, var ett par.
Ett par som efter en lång och krokig väg, med många skratt och många tårar, nu har nått fram till en jubileumsdag som innebär 15 fina år tillsammans.


Imorse väckte jag honom kl 05,20, viftandes med min present till honom. Jag hade vaknat många gånger under natten, ivrig att få ge honom den...så klockan hade lika gärna kunnat varit 02,00, 03,20 och 04,11...
Jag blir så ivrig när jag har något bra på gång.
Så mitt i mitt viftande så fick jag bra respons! Han blev tvärvaken direkt, tände lampan...läste på kuvertet...öppnade det...och tankebanan var nog ganska lång innan han klämde fram; " Och du driver inte med mig heller?!?!"
Nope, så allvarliga (?) saker driver man inte om.

Klart karln ska få åka till Stockholm och skratta gott åt Jeff Dunham?! :)

Så, nu har vi börjat fylla på hösten med aktiviteter oxå...i löv it!!

Grattis älskling, och tack för att du står ut med mig!

1 kommentar:

  1. Taaaaaack älskade vännen!!! Tack för att du förgyller min tillvaro! <3

    SvaraRadera