torsdag 18 april 2013

Piller

När jag var på föreläsningen med Olof Röhlander i fredags så frågade han, om det var någon som skulle ta emot ett piller som gjorde dem evigt lyckliga.
Inga problem mer, någonsin...inget dåligt humör utan allt skulle vara på topp hela tiden. Inga motgångar.
Jag tänkte då att jag aldrig skulle ta det.
Men så får man dagar när allt bara är skit, och nog skulle det vara lockande då med ett sånt piller...

Igår var en sån dag...gick omkring och kände mig ensam, arg och sur...lite som ett sårat djur strök jag omkring och var bitsk.

Känner mig väldigt frustrerad över kroppen just nu, och lägg då till att jag har ont överallt, (som det känns) så blir jag ju väldigt begränsad i mina möjligheter till att göra något åt den.

Det är väl tur att livet är så jävla fullsmetat med aktiviteter för hela familjen nu så att jag inte hinner äta...alltid nåt.

Sårat djur...just saying...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar