fredag 12 april 2013

Vilken härlig vecka

Vissa veckor är ju bättre än andra, det är ju bara att konstatera. :)

Började veckan med att träffa Neo´s klasskamrater för lite träning inför skolfotbollen. Härligt att få busa lite!

I  tisdag var jag och Markus på en föreläsning efter jobbet om barns självkänsla, helt ok och en hel del tänkvärda saker, så nu ska jag bli en superförälder!

I onsdag var jag till Knaust på frukost tillsammans med jobbet. Man måste ju bara älska hotellfrukostar!

Igår var dagen jag fasat för här. Dagen då Neo skulle klippa av sig sitt långa fina hår. Det var nästan så att jag drömde mardrömmar...men han blev såååå himla fin.
Men när jag tänker efter så kan jag inte ha drömt några mardrömmar, med tanke på att jag inte sov någonting natten mot torsdagen.
Jag hade ju nämligen kommit på världens bästa present till Markus som jag var så ivrig att få ge bort, så jag kunde ju inte sova...
Men men, pojken blev klippt så nu är det ur världen och han ska förhoppningsvis kunna spela fotboll och faktiskt kunna se bollen hädanefter. :)

Idag då...ja idag åkte Markus till stockholm innan jag ens hade slagit upp mina blå...kickoff kallas det visst. Blir kvar tills imorgon. Men istället för att han ska åka hem imorgon, så åker jag ner till honom. Bra va´!? Det innebär ju en helg i stockholm tillsammans för lite shopping och en massa mys! Wohooo!!

Så i eftermiddag kommer Fii´kii och hämtar Neo runt 16 för transport ut till Njurunda.
Nova fixar hund och mat till sig själv, sen drar hon på kalas.
Jag blir kvar i stan för lite kvalitetstid med Dennis, sen drar vi på en föreläsning med Olof Röhlander, kommer hem lagom tills Nova kommer hem från kalaset.
Sen packas hon in i bilen för transport till Njurunda även hon.
Själv får jag återvända till ett tomt hus för att försöka sova några timmar innan det är dags att studsa upp och åka till tåget som går kl 06 imorgonbitti.
Och sen är helgsmyset igång!!

Mycket pusslande, men allt löser sig! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar