måndag 8 april 2013

Vägning

Nu har ännu en vecka passerat, och jag har tränat och legat i...nååå jäääävulskt...men vågen tjurar på. Den tänker inte acceptera några lägre siffror!
Kilona sitter som berg...och jag tänker skylla det på hormonerna som jag tillför kroppen nuförtiden.
Men får försöka trösta mig med att jag skulle väl kanske ha gått upp en massa i vikt istället om jag inte hade rört på mig såpass som jag faktiskt har gjort den senaste tiden.

Nåja...till redovisningen.

Invägning       77,2
v.1                76   = -1,2
v.2                76,2 = +0,2
v.3                75,2 = -1,0

Såååå, vilken apa som helst kan ju räkna ut att jag inte kommer att nå mitt mål tills på lördag...men jag tror att jag kommer att unna mig lite shopping ändå! :)
Bara för att jag kan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar