fredag 26 februari 2010

100226

Två dagar kvar till tävling...
Pirrandet i magen som brukar infinna sig vid den tanken är borta...och just nu känner jag mig bara trött och less.
Man har återigen blivit varse att man inte ska lita på nån...bara för att de pratar med dig innebär inte att de gillar dig...snarare tvärtom, det är en rökridå för att senare kunna prata skit om dig.
Vad är det för fel med lite ärlighet?! Visst, man kanske inte behöver vara lika rått ärlig som jag är, men vad fan...gör dig inte till!

Girls will be girls...det fanns där i skolan, och det finns där i det vuxna livet...och jag kan inte låta bli att skämmas över att vara tjej!
Jag skämdes i skolan, och jag skäms nu...att mina vänner mest bestod av pojkar under skoltiden var ingen slump...

Nä, fy fan för skitsnackande kärringar!!

2 kommentarer:

  1. Tjejer är inga riktiga killar!

    SvaraRadera
  2. Hej vännen!

    Det låter verkligen inte roligt eller det är inte roligt!!! Jag vet ju lite hur du känner dig.... Jag skickar iaf massa äkta kramar från svägerskan T

    SvaraRadera