måndag 22 februari 2010

Monday

Imorse var jag vaken tidigt...hockey på tv ju! :) Men jag orkade inte med att vakna till kl 6, så jag missade halva matchen, men ändå!
Sen klev jag upp och gick ut med valpen, ingen långis...brr, kallt idag! Sen in och upp på crosstrainern. Men nattens brist på sömn gjorde mig slö, så det blev bara 10 minuter idag...det är ju förbannat tråkigt att stå där och trampa...

Innan man vet ordet av så är det dags att hämta barnen...sen vidare in mot Birsta för operation Uppdrag! Men jag kammade noll...
Så som lite plåster på såren så våldsgästade jag min kära kusin för lite kaffe och peptalk! Lyckas varje gång! ;)

Hem och dumpade ungarna, sen ner till herrarna vid Lögdösjön...tänk vad trevligt det är att bli mött av viftande svansar och pratande killar...jojo, de pratar...de pratar med mig! :)
Efter en faslig massa kissande och bajsande så återvände jag till lejonkulan för utfodring av vargarna...lejonkula-vargar...stämde inte riktigt, men känslan fattar ni va´?! ;)

Lite sökande på internet...kammade noll även där...utfodring igen av vargarna...rastning av valpen...familjen har lämnat lyan (många djur nu, jag vet) för lite kvalitetstid i plurret innan Neo´s simskola...och här sitter jag, och väntar på Elin...vi ska äta tårta!!! :P
Sen blir det träning av...6 dagar kvar...

Hoppas att ni har haft en bra dag!
So long, farewell, auf wiedersehen goodbye...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar