fredag 26 februari 2010

Så ja...

...nu har jag fått avreagera mig lite, så let´s get back to business! :)

Nu till morgonen har jag och Atlas varit ute och motionerat. Äntligen mildare väder!! Men med det milda vädret kom ju snön oxå...så vi skottade lite oxå innan vi gick in.
Bränn bränn bränn kalorier!
Peppar peppar, fan vad bra det går!! Hoppas på ett riktigt bra resultat på måndag! :)

Efter lunchen ska jag och barnen till Birsta/stan en sväng för lite ärenden....hihihi...;)...och sen ikväll är det dags för ett pass med Joel igen. Han kommer upp från Västerås idag för att hjälpa oss med det sista inför tävlingen på söndag.
Men jag kommer nog inte att köra Atlas så mycket...vill bygga upp ett sug tills på söndag så att han är på tårna...
Men det är alltid roligt att lyssna på Joel! Imorgon kommer vi att köra hela dagen.
Och imorgon, är det ju äntligen dags för lite hockey igen!!! Fan vad länge sen!!

Ja så som ni förstår så är helgen fullsmetad...så jag lär väl inte återkomma förrän på söndag kväll, med ett förhoppningsvis godkänt resultat från tävlingen. :)

Ha det bäst alla mina vänner och er jag inte känner! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar