tisdag 16 februari 2010

*morr*

Jag avlider!!
Ge mig ett jobb...nån...snälla!!

Jag blir tokig på detta monotona liv...jag gör ju inget annat än lagar mat, rastar hund och tjatar på ungar...
Och hur lätt är det inte att fastna vid datorn hela dagen?! Och irritationen stiger när jag måste slita mig från den för att hänga tvätten eller för att dammsuga...och när klockan har passerat dags-att-laga-maten-om-vi-ska-hinna-till-träningen-tiden så uppstår en faslig massa stress som jag inte heller är så förtjust i.
Idag blir det ingen träning eftersom Nova har sprungit på huset 4 gånger...magsjuka?! Jag vet inte...hon mår prima i övrigt...

Imorgon blir det iallafall ett litet avbrott i vardagen för då ska vi in till stan för att luncha med barnens farmor tillika min svärmor. Ska bli skönt att få komma iväg en sväng...men samtidigt jobbigt att slita mig ifrån mysbyxor, mitt osminkade ansikte och håret på ända...

Som grädde på moset, pricken över i:et så har jag ju lyckats med den otroligt dåliga tajmingen att sluta med godis och andra godsaker...
Och ni vet ju vad som är bästa medicinen mot dåligt humör....precis; en stooooor påse godis!
Men men...våga vägra vassen!!

2 kommentarer:

  1. I love You! I lavv jo! I, lööv u! I Lovv, you! I, a-love, a-you! Löv jo mens da päär koks!!!

    SvaraRadera
  2. Men hej.. du kan få hålla mig sällskap i vassen.. Jag tänker vägra stranden.. Har ingen karraktär så jag skiter i att skita i godiset.. tanken finns men den är inte övertygande så att säga ;)

    SvaraRadera